کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از کارگاه قالیشویی در اراک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی خبر داد؛

کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از کارگاه قالیشویی در اراک

 

اراک- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق از یک کارگاه قالیشویی در شهرستان اراک خبر داد.

 

به گزارش مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، محمدعقیل سلگی گفت: روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تحقیقاتی از نصب و نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در یک کارگاه قالیشویی در اطراف شهرستان اراک مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی ادامه داد: مأموران پس از شناسایی کارگاه مذکور و در بازرسی از آن، موفق به کشف تعداد ۵ دستگاه ماینر قاچاق، فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

بیشتر بخوانید: لمینت بدون تراش

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود: از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، ارزش تقریبی این ماینرهای قاچاق، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

مقالات دیگر: قالیشویی امامت

خرید و فروش ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما میتوانید به سایت های صرافی های دارای مجوز خرید و فروش خود را انجام دهید. خرید از صرافی های یکی از امن ترین راه های خرید ارز است.

کیف پول آنلاین را به صورت رایگان بر روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید برای دانلود از منابع رسمی استفاده کنید تا امنیت بالایی داشته باشید.

خرید از طریق آدرس کیف پول بیت کوین که شبیه شماره حساب بانکی است انجام می‌شود. پس از تصمیم به خرید ارز دیجیتال باید به دنبال فروشنده باشید که می‌توانید از طریق افراد حقیقی بخرید و هم از صرافی‌های معتبر که البته پیشنهاد ما به شما صرافی‌ها است.

صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران از کاربران درخواست ارسال مدارک شناسایی می‌کنند که مانع از کلاهبرداری و پولشویی شوند. معادل هر میزان ارز دیجیتالی که می‌خواهید پول به حساب صرافی واریز می‌کنید و در مقابل نیز صرافی مربوطه ارز دیجیتال را به کیف پول شما منتقل می‌کند.

نحوه فروش ارز دیجیتال نیز به همین صورت است که می‌توانید به افراد حقیقی یا به صرافی‌های معتبر بفروشید و معادل ریالی آن را دریافت کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.